søndag 16. september 2012

Elvefestival 2012

Det har vært Elvefestival i byen vår. Det er kjempegøy! Vi pleier egentlig å snike oss en tur i båten til bestemor og bestefar tidlig søndag morgen og en tur på tivoliet før alle andre kommer til byen, men i år tok vi turen på lørdag formiddag. Mamma har visst blitt litt tøffere med årene =P
 
Vi reiste avgårde, mamma, Kaptein Sabeltann og en Sotpirat. En liten tur innom båten fikk vi jo selvfølgelig med oss. Vi elsker båten <3 I byen møtte vi Sina og Aksel og så var vi klare for skattejakt. Vi fikk med oss alle postene. Is, kake, saft, gullmynter og premie. Det var kjempegøy egentlig =) I byen hørte vi på noen som var kjempeflinke til å spille musikk, fikk i oss litt piratmat før vi gikk tilbake i båten for å slappe av litt.
Nå kom det jeg hadde gledet meg til i HELE dag. Jeg var så spent at jeg klarte ikke å sitte stille da jenta skulle lukke ballen min. Det kriblet så av glede i hele kroppen, det var så deilig =D Og så var det helt sykt gøy å base rundt inni ballen!!

Oliver syns også at det var skikkelig, skikkelig, skikkelig kult å være en boble på vannet =D
Han kom til og med i avisen, han =)

På vei hjem ruslet vi innom bruktmarkedet på Strømsø Torg. Der gjorde vi et skikkelig kupp! Vi fikk kjøpt 3 DS-spill for 100 kroner =D Så da vi kom hjem slappet vi av og spilte de nye spillene våre. Sina kom på besøk til mamma og Ashley kom på besøk til oss.
En kjempekoselig dag <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar