tirsdag 29. mars 2011

Prosjekt middag og dessert

På søndag vasket vi huset vårt, jeg og Oliver var mamma's små hjelpere. Det er kjempegøy å vaske =D

Så kom spretter og hentet oss og vi reiste på besøk til ommo og bette. Der var mormor også. Det var kjempekoselig å se henne igjen. Hun har jo vært på ferie så det er kjempelenge siden vi har sett henne. Hun og Lasse hadde kjøpt noen skikklige stilige fotballdrakter. Jeg har brukt min i to dager nå og var egentlig ikke helt enig med mamma når hun sa at det var på tide med en vask. Får håpe at hun får vasket den fort slik at jeg kan bruke den igjen =) 

Nå er det skikkelig lyst når vi skal legge oss, det er til og med sol ute. Ikke si det til mamma, men jeg syns at hun er litt slitsom etter at vi har lagt oss... Hun maser hele tiden om at vi skal være still og legge oss til å sove. Det har jo ikke akkurat vi så veldig lyst til, dah... Det er jo mye morsommere å skravle, hoppe, sprette og leke =P Kanskje hun ikke orker så mye bråk fordi hun begynner å bli forkjølet? Det er det hun sier i hvertfall, men det er bare det at det er litt lett å glemme når man har det moro =P

I dag laget vi vår egen middag, tortillapizza. Mamma la frem tortillaer, revet ost, mozzarella, cherrytomater, kalkunskinke, kyllingpølser, pizzasaus og krydder. Så tok vi på akkurat det vi hadde lyst på.

Nam nam, tortillapizzaene så kjempegode ut og jammen smakte de snadder også =D

Etter middag smeltet vi sjokolade som vi dyppet frukt i. Banan, pære og appelsin smakte kjempegodt etter at de var dyppet i sjokolade =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar