torsdag 9. juni 2011

Besøksdag på skolen

I dag har jeg vært på besøksdag på skolen, det var så gøy!!
Da vi kom til skolen var det litt skummelt for den skolen er veldig stor, altså! Jeg spurte mamma om hun skulle være sammen med meg hele tiden og det sa hun at hun skulle, da ble det litt bedre.

Jeg møtte mange kokosnøtter der, det var godt å se noen jeg kjente.

En dame kom og ropte oss opp. Da hun sa navnet vårt skulle vi gå bort til læreren vår og stå sammen med henne. Jeg var kjempetøff og gikk bort til læreren og stod der til alle barna var ropt opp. Da ruslet vi avgårde og inn på et klasserom mens alle de voksne ble stående igjen utenfor, mamma fikk ikke lov til å være med =O Hun stod igjen med tårer i øynene og en liten klump i magen fordi hun var så stolt av meg, den store gutten hennes, som skal begynne på skolen. Men jeg hadde det superbra!!! I klasserommet pratet vi mye, spiste nistematen vår og fikk en leksebok med lekser vi skal gjøre i sommer. Nå gleder jeg meg MASSE til å begynne på skolen =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar