onsdag 16. november 2011

Onsdagsprosjekt: Roboter

I dag måtte vi opp superdupertidlig siden jeg skulle til øre.nese-hals legen for å sjekke ørene mine. Jeg bare spratt rett ut av sengen og var i klærne på null komma svisj. Oliver koset seg under dyna litt lenger, lille koseklumpen <3
Og jammen hadde det snødd i løpet av natten også, jippi!! Det ville mamma ta bilde av på vei til legen så da tok hun like så greit å kastet hele kameraet sitt i bakken... Ikke lurt for nå er det ødelagt =S Men hun har jo telefon så bilde ble det uansett =D
Alt gikk bra hos legen! Jeg fortalte han flere ganger at jeg ikke hadde ørevoks, tihi, men han var enig =D Og ikke hadde jeg væske i øret, trommehinnene var helt supre, trykket var bra, den automatiske hørselstesten gikk så det susa, og jeg var kjempeflink til å trykke på knappen når jeg hørte lyder på den aller siste hørselstesten. Såeh... Det er slik at jeg bare liker å ha tv'n og lydboka skikkelig høyt, for ørene mine er det ikke noe galt med =)

Premien var en is og en boks med lego, jeg er fornøyd =D

Etter middag i dag så hadde ikke mamma lyst til å gjøre kjedelige voksenting, hun ville gjøre noe morsomt! Så nå har vi laget oss en robotlillebror og en robotstorebror. De passer på oss når vi sover. Den blå er min og den laget jeg nesten helt selv. Trengte bare bittelitt hjelp av mamma siden limpistolen var så varm at jeg ble veldig sint på den...

Den grønne har Oliver og mamma laget sammen.

Til kvelds koset vi oss med smoothie og pepperkaker.

God natt og sove godt, det skal vi =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar