mandag 5. desember 2011

Desember!

Nå er det desember og vi har endelig fått åpne julekalenderen, juhu =D Så hver morgen får vi en liten pakke og to små sjokolader, det liker vi kjempegodt!

Fredag hentet mamma meg tidlig på skolen. Det er så koselig å få være litt alene også, vettu, bare med mamma. Vi fant ut at vi skulle ha kosedag og jeg skulle få bestemme alt sammen, tihi =D Så da ruslet vi på butikken for jeg hadde nemlig bestemt at det ble taco til middag. På butikken fant jeg en pepperkakekirke. Den hadde jeg lyst til å pynte og siden det var jeg som var sjefen i dag så sa mamma at det var greit. Juhu igjen =)

Vi gjorde klart til taco før vi hentet Oliver i barnehagen. Så koset vi oss med middag og pynting, nonstop, seigmenn, skumnisser og geletopper og kirken ble strålende fin =D
Jeg bestemte også at Ashely skulle komme og heldigvis så hadde hun tid til det, dobbeljippi =D For en koselig dag det ble!!

På lørdag kom ommo og bette og hentet oss. Vi skulle egentlig på kunstutstilling, men den var stengt så da dro vi på biblioteket i stedet. Der var jo utstillingen som Oliver er med på. Han og resten av tigerbarna i barnehagen har laget togstasjonen i pepperkake. Nå står den på utstilling. Den var kjempefin!
Så gikk vi inn og koset oss i barnekroken. Jeg, Oliver og ommo kledde oss ut og hadde det kjempegøy!!
Nå var vi sultne så da tok vi med oss ommo og bette på McDonalds. de hadde jo ikke spist der før så da syns vi det var på tide, tihi =)

Vi rakk akkurat hjemom før morfar kom og hentet oss. Vi skulle sove hos morfar og Vibeke og det hadde vi gledet oss masse til!!
Vi var ganske slitne da vi kom hjem på søndagen, men det gjorde ingen ting for vi hadde hatt det kjempegøy! =D
En skikkelig morsom helg!

Ojojoj,holdt nesten på å glemme, jeg har jo vært hos tannlegen!! Null hull, jippi =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar