onsdag 14. desember 2011

Reisen til julestjernen

I dag har det vært en finfin dag! Først fikk vi sove helt til vi våknet av oss selv siden jeg ikke skulle på skolen i dag. Jeg hadde nemlig time hos ortopisten på sykehuset. Den var akkurat midt i skoledagen min så da var det ikke så mye tid å ta av, verken før eller etter. Syns det var tipp topp tommel opp jeg altså =D

Jeg var kjempeflink hos ortopisten også. Synet mitt er akkurat like godt som for et halvt år siden, skjelingen også. Og endelig sa hun at jeg ikke skulle bruke lapp lenger. Det er jo bra da, siden jeg ikke har brukt den på snart to år =P I premie fikk jeg en is og en globus. Globusen min er kjempefin! Det er til og med lys i den! Så nå har jeg og mamma sett hvor langt man må fly om vi skal besøke "tante"Mai-Britt på Gran Canaria eller Michael i Las Vegas =)

Vi kjøpte også et par julegaver som vi la under juletreet på torget. Det er viktig at vi tenker på de som ikke er like heldige som oss også, så det har jeg også lært litt om i dag. Så nå håper jeg at det er to barn som får en litt finere jul.

Så fartet jeg og mamma hjem. Litt lekser før vi tok på oss penklær. Så hentet vi Oliver i barnehagen. Han fikk også på seg penklær før vi tok bussen til byen. Der møtte vi bestemor. Hun var også veldig klar for en tur på teater, akkurat som oss =)

Vi spiste litt pizza på Lizzi's. Greit å være god og mett i magen når vi skal på teater =)

Det var kjempekult å være på teater. Heksa var kanskje litt skummel, men det gjorde jo ikke så mye for hun er jo bare en dukke =P Eller...vi later som i hvert fall =)

Vi var kjempeflinke og satt spent og fulgte med hele tiden.

Da forestillingen var ferdig hilste vi på skuespillerene. Det var tryggest å hilse på kongen. Heksa og Sonja tittet vi bare litt på, men de var veldig fine altså!
Oliver mente at vi godt kunne gå på teater igjen neste uke =P Men vi får nok vente til neste jul =)
Tusen takk til bestemor og bestefar <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar