onsdag 7. desember 2011

Juleforberedelser

Nå er det snart jul, vettu, og da er det bare henge på i svingene. Mye skal gjøres før den store dagen. Her konsentrerer vi oss mest om kosen, husvasken kan vi hjelpe mamma med når vi har fri i romjulen =P

Vi begynner å bli ferdige med julegavene. Det gir oss ekstra tid til å lage kaker og kos =)

I dag laget vi vaniljekjeks. De var farlig gode, rett og slett fantastiske spør du meg (og mamma).

Mamma hadde kjøpt noen skikkelig kule kaketusjer som vi brukte til å dekorere kjeksen med. Vi var dypt konsentrert og resultatet ble superbra =D

Lyst på en liten smakebit kanskje? Da er det bare å stikke innom =)

Vi har også fikset litt på julehemmelighetene våre i dag, tihi:

I går fikk jeg en STOOOOR bunke med Pokemonkort av Aron. Skal love deg at jeg var en av de kuleste guttene i 1.klasse i dag =D Jeg er superglad for de fine kortene mine og må stadig vekk titte på de og sortere de litt =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar