søndag 25. desember 2011

Julaften

Endelig var dagen kommet! Mamma vekket oss faktisk =P Hun hadde allerede vært våken lenge og til slutt så klarte hun ikke å vente på oss sovegrisene lenger, tihi. Men vi spratt rett ut av sengen våre, nå var det julaften!!! Endelig fikk vi åpne den siste gaven på kalenderen også, den aller største! Og nissen hadde jammen vært innom og puttet godis i strømpene våre i løpet av natten =D

Og mamma hadde puttet gaver oppi! Jeg fikk kamera, akkurat det jeg hadde ønsket meg Og Oliver fikk Nintendo DSi, akkurat det han hadde ønsket seg. Vi fikk et par DVDer og Super Mario Galaxy av nissen også så nå hadde vi litt å finne på frem til tante skulle hente oss.

Litt dårlige bilder her siden mamma trodde at hun hadde glemt kameraet sitt hos mormor. Hun hadde ikke det egentlig, da, det lå bare i jakkelomma hennes =P

Vi spisste en god frokost og koset oss i pysjen til langt på dag. Farfar og Mai-Britt kom innom en tur også, det var kjempekoselig =)

Så tok vi oss et deilig bad, vasket oss litt mellom tottelottene og bak ørene før vi tok på oss dresser og slips. Nå var vi klare for å feire jul. Tante hentet oss og vi reiste til bestemor, bestefar og Mai Linn. Vi koset oss med brus, kako og kaker. Spilte litt DSi og herjet litt=)

Så reiste vi videre til ommo og bette. Vi puttet alle julegavene vi hadde med under juletreet. Det ble en kjempehaug siden det lå supermange pakker der fra før også. Ooohhh som vi gledet oss til vi skulle pakke opp!

Men først var det tid for julemiddag. Ikke fullt så spennende som det som ventet under juletreet, men vi fikk nå spist bittelitt før vi måtte ut og løpe av oss litt spenning igjen.

Så klare for dessert, riskrem med jordbærsaus. Jeg var ikke helt sikker på om jeg hadde lyst på, men jeg hadde jo skikkelig griselyst på mandelen så da tok jeg litt allikevel. Fikk den ikke i første porsjon så prøvde meg på en runde til, jeg ville jo så veldig gjerne ha den!!
Men skal jeg fortelle deg noe? Oliver fikk den!! Og jeg ble SÅÅÅ glad!!! Og Oliver ble glad og alle ble glade og klappet og heiet for Oliver som hadde fått mandelen. Oliver syns en liten stund at det var litt flaut, men da han så grisen ble det veldig stas =D Fine lille Oliver <3 Og mamma og tante ble så varme i hjertene sine da de så hvor glad jeg ble på Olivers vegne da han fikk grisen og ikke jeg, selv om jeg hadde så lyst på den. Fine, vakre Adrian <3

Nå var tante og Oliver veldig klare for gaver, jeg også egentlig. Men så måtte vi vente litt på noen som skulle på do, noen som skulle pudre nesen og noen som bare skulle ditt og datt osv =P

Men endelig var alle på plass og vi var klare for gaver. Og vi fikk SÅÅÅÅ mye fint!!! Vi fikk alt vi ønsket oss og enda mere til. Jeg fikk Nintendo 3DS, DS-spill, Baybladebane med bayblader, penal,  godis, klær, lego, penger, gavekort.
Oliver fikk DS-spill, radiostyrt Lynet McQueen, to andre store radiostyrte biler, klær, godis, penger, gavekort. Og begge to fikk enda mer som mamma ikke husker. Hun begynner nemlig å bli litt gammel og glemsk og har ikke lenger full oversikt selv om hun prøver =P

Så var vi klare for kaker og brus og å teste ut alle de nye lekene våre.

Vi koset oss til langt på natt og var ikke hjemme før ca 23.30.  Oliver tuslet rett i seng. Han hadde ikke ork til å pusse tenner engang, lille søte lillebroren min. Jeg orket å se bittelitt på den nye Smurferfilmen min før jeg sovnet.

Dette var en kjempefin dag og vi er kjempeheldige som fikk så mange fine gaver! Tusen takk til alle sammen! =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar