fredag 8. juni 2012

Tannlegen

I dag var dagen, nå var det på tide å sjekke at det ikke bor noen Karius eller Baktus i tennene mine.Jeg har allerde fortalt mamma at tannlegen godt kunne få kikke på tennene mine med et speil, men borre, det gidder jeg ikke...

 Men aller først måtte vi jo til byen for å få Skylanderpremiene. Jeg og Adrian har vært kjempeflinke til å legge oss hele uken og da blir det premie, vettu =D Vi fant Skylanderen som Adrian ønsket seg og jeg fant meg en skikkelig tøff en jeg også, den tisser ild altsa!!

Så ruslet vi avsted til tannlegen. Ventet littegranne før jeg kom inn. Tok med meg mamma, da, det var tryggest det =)
Tannlegen var kjempehyggelig så da måtte jeg jo nesten vise frem den nye Skylanderen min og fortelle henne alt hun trengte å vite om Skylanders =) 

Så krabbet jeg opp i tannlegestolen. Fikset meg en kopp med vann og så var jeg klar. Jeg gapte så høyt jeg kunne og tannlegen telte 20 flotte, hvite tenner. Og det beste av alt: NULL HULL =D Tannlegen sa at jeg hadde så fine tenner at jeg ikke trengte å komme tilbake før jeg har begynt på skolen =)

Det feiret jeg med en pølse på bensinstasjonen før vi fortet oss hjem slik at jeg kunne spille litt =)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar