fredag 7. desember 2012

Juleskurken

På onsdag var vi på Juleskurken på teateret. Vi hadde fått billetter av bestemor og bestefar. Siden vi fikk fire billetter og vi bare er tre så kunne vi jo ta med oss en venn også, så Aron ble med =)Det var jo tross alt premiereforstillingen vi var på så kanapeene var på plass, kjempegøy da! Og skikkelig gode  =D
 
 
Alle gutta, klare for Juleskurken:

I pausen fikk jeg og Oliver være med bestemor bak scenen (hun jobber der nå som det er Juleskurken, vettu). Da fikk vi hilse på Juleskurken og Piperenseren, skikkelig spennende!
 
Og etter forestillingen fikk vi hilse på Ruff:

Julenissen var også der, men han var så skummel at han turte vi ikke hilse på =P
 
Juleskurken var skikkelig morsom! Jeg pratet med damen ved siden av meg hele tiden, jeg klarte bare ikke å la det være, det var altfor morsomt og spennende til at jeg kunne være helt stille (eller sitte helt stille) =P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar