fredag 7. desember 2012

Sverigetur

Siden det var høstferie og både jeg og Marit fri så fant vi ut at vi skulle finne på noe. Marit sa at jeg fikk bestemme helt selv =D Jeg ville helst ha tatt en tur med Danmarksbåten, men siden det hadde tatt litt for lang tid så tok vi en tur med Sverigebåten i stedet. Vi var så greie at mamma og Oliver også fikk lov til å være med.
 
Marit kom og hentet oss tidlig på morgen. Jeg rakk akkurat å komme meg hjem fra overnattingen hos bestemor og bestefar før vi rocket avgårde til Gangnam Style, tihi =D
På båten møtte vi faktisk Kaptein Kid. Han hilste vi selvfølgelig på.
Siden det var så fint vær koset vi oss masse på dekk. Det var kjempemorsomt, vi løp og løp og løp og løp, juhuuuu!!

 
I Sverige handlet vi godis selvfølgelig, namme nam =D Og sjekk ut potetene, de er jo nesten like stor som hodene våre, tihi =D
Veien hjem ble ganske lang og vi ble egentlig litt lei av å sitte stille i bilen. Men vi kom oss hjem til slutt og uansett om det ble litt kjedelig å sitte i bilen så hadde det vært en veldig koselig tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar