fredag 12. august 2011

Kake på pinne

Denne uken har vært en spennede uke. Ferien var over og Oliver skulle tilbake i barnehagen og jeg har startet på SFO. Det var spennende og litt skummelt, men jeg har vært en veldig modig gutt!

Første dagen på SFO var mamma med meg hele tiden, det var tryggest. Vi lekte med de nye lekene de har på SFO. Så spiste jeg lunsj sammen med resten av barna før vi gikk ut. Der ble vi vist hvor de usynlige gjerdene er. Da syns jeg det var nok SFO for i dag og vi gikk hjem.

På tirsdag var jeg så tøff at jeg var på SFO helt alene =) Jeg og mamma hadde en avtale om at hun skulle komme og hente meg klokken 12 så da var det jo ikke så skummelt. Og jeg hadde det skikkelig fint! =D Og etter det har alt gått greit. I dag har vi hatt vannlek på SFO og det var gøy!

Vi var en tur innom og hilste på og lekte litt i barnehagen forrige uke slik at det ikke skulle bli skummelt for Oliver å starte igjen. Så da mandagen kom gikk det så det susa og Oliver vinket hade til oss og var ikke trist i det hele tatt. Han bare gledet seg til å leke med kompisene sine igjen, han =)

I dag har vi gjort noe morsomt! Vi hadde lyst til å prøve å lage kake på pinne. Det gikk ikke helt slik vi hadde håpet på, tihi! Mamma fant ut at hun nok hadde laget en smørkrem som ikke egnet seg til slike kaker. Det ble små kaker allikevel og vi pyntet de veldig fint. De smakte godt også, men de var veldig søte... Bedre lykke neste gang til oss, tihi =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar