mandag 5. september 2011

Adrian 6 år!

Siste natt som 5 åring:
Det var vanskelig å sovne  dagen før dagen, men jeg klarte det til slutt.

På morgenen kom mamma og Oliver inn og vekte meg med Hurra for deg, kake, lys og en stor pose med presanger. Det var kjempekoselig! Jeg blåste ut lysene og pakket opp alle gavene mine, og jeg fikk akkurat det jeg ønsket meg, borgen til Greven av Gral, jippi =D

Så mange år:

Jeg og Oliver satt i sengen min og koset oss med kaker og kuli mens vi sjekket ut gavene:
Oliver fikk også gave, en liten Duppedings. Den hadde han ønsket seg kjempelenge så han ble også veldig glad =)
Så gjorde vi oss klare for barnehagen og skolen. Jeg hadde med meg kjeks som vi skulle kose oss med på SFO i dag, det gledet jeg meg til =)

I helgen feiret jeg bursdagen min hos pappa. Da fikk jeg datamaskin og ny lader til DS'n. Så nå har jeg blitt en skikkelig gamer =P Jeg og Oliver spiller DS nesten hele tiden, kjempemoro!! Og mamma er kjempeoverrasket og skikkelig stolt over hvor flinke vi har blitt på så kort tid =)

I dag har jeg feiret bursdagen min med alle gutta i klassen, det var kjempegøy! Det var full rulle fra første gjesten kom. Vi lekte og koset oss, spiste sjørøvermuffins, skattekistekake og slurpet gelè med sugerør. Kjempemange fine gaver fikk jeg også =)
Siden regnet hadde gitt seg så løp vi ut og lekte på lekeplassen og hoppet på trampolina. Tante malte oss som sjørøver alle sammen, arrrgh... ;-) Siden det var så deilig å være ute så tok vi like så greit å spiste pølsene ute også.

Så var det tid for skattejakt, vi lette gjennom hele huset og til slutt fant vi skatten, jippi!


2 kommentarer:

  1. Hurra, hurra, hurrrraaaaa fra grandtantaaaa!

    SvarSlett
  2. Så knall feiring da for alle sjørøverne :)

    Hipp hipp hurra!

    SvarSlett