fredag 30. september 2011

Oliver 4 år!

I morgen blir verdens beste lillebror 4 år!! Tenk det du!
Jeg er veldig glad i lillebroren min, jeg, og syns det er veldig koselig å være sammen med han, leke med han og kose meg sammen med han. Noen ganger krangler vi litt, da, men det går bra =)

Siden vi er hos pappa i morgen så ville mamma gjerne feire litt bursdag her hjemme i dag. Jeg og mamma har tisket og hvisket litt i et par dager. Det har vært kjempemorsomt å dele bursdagshemmeligheter med mamma!

Jeg kom og vekte mamma første gang klokken 4.10, men da sa jeg mamma at jeg måtte gå og legge meg igjen. Oliver hadde sniki seg inn under dyna til mamma i løpet av natten så han lå der og prompet og snorket =P

Neste gang jeg kom ned var mamma også våken så vi listet oss opp, tihi. Vi fant frem muffins, kuli, godis og gaver. Tente fire lys og listet oss inn på rommet til mamma. Vi vekket Oliver med Happy birthday to you =D

Han blåste ut alle lysene sine på 1 2 3.
Da var vi klare for gaver. Jeg var kjempespent jeg også og jeg var kjempeglad for alle gavene Oliver fikk. Av meg fikk han Lynet McQueen kjøredress, den ble han veldig glad for! Og av meg og mamma fikk han skuta til Greven av Gral med mange figurer til, akkurat slik han ønsket seg.

Mamma tryllet jammen frem en liten gave til meg også, jippi!


Vi koset oss med de nye lekene til Oliver og de nye blåsetusjene mine. Litt Mario rakk vi å spille også før mamma og Oliver fulgte meg på skolen. Mamma og Oliver koset seg hjemme litt ekstra siden det skulle komme en dame fra Barns Sosiale Utvikling i dag. Det er et forskningsprosjekt som Oliver har vært med i siden han var 6 måneder. Han var kjempeflink i dag også =)

Så var han klar for barnehagen og cowboysuppe. Selvfølgelig i kjøredress, lille søte broren min:

Gratulerer så mye med dagen i morgen, verdens alle aller beste lillebror!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar