torsdag 13. oktober 2011

En koselig ettermiddag med Gutta Krutt

Denne uken har vi vært mye hos pappa og det har vært veldig koselig. Men mamma har visst savnet oss fælt da, så da hun hentet oss i dag hadde hun plan om en skikkelig kosedag, det sier vi da ikke nei takk til =P

Vi blir egentlig alltid veldig glade når mamma plukker hos opp i SFO og barnehagen:
Jeg gadd ikke være med å hente Oliver i dag heller. Det er jo fantastisk deilig å bare sitte helt alene å se på tv eller spille Mario. Slappe av litt etter en dag på skolen og SFO. Og så er jeg ferdig ladet til mamma og Oliver kommer hjem, tihi.

Da vi var samlet alle sammen igjen laget vi oss fruktskåler og popcorn før vi satte hos ned på rommet mitt. Vi koset oss og spilte Mario og skravlet om smått og stort. Så kastet mamma oss i badekaret mens hun fikset litt oppe. Mamma kom også ned og tok seg en dusj sammen med oss. Så tørket vi oss og tok på pysj før vi gikk opp.

Mamma hadde laget taco og tent lys, det var kjempekoselig og luktet fantastisk. Taco er noe av det beste vi vet og vi spiste oss stapp mette alle sammen =)

Så laget vi en avtale. Om jeg og Oliver ryddet av bordet og pusset tenner så skulle vi få spille enda litt til før vi la oss. Helt greit for oss =D Nå var vi jo så nærme slutten på Mario at dette måtte vi jo bare gjøre ferdig. Oliver syns at monsteret på slutten var ganske skummel så han fikk låne en bamse av meg som han kunne gjemme seg bak.

Vi fikk det til, vi, banket skumlingen så det sang =D Nå har vi fått en hemmelig verden som i gleder oss til å starte på når vi kommer hjem fra pappa på søndag, juhu =D


God natt =)

1 kommentar: