torsdag 20. oktober 2011

Forberedelser

Mamma kom og hentet meg da skolen var ferdig i dag, ikke noe SFO i dag. Litt krise skal jeg innrømme at det ble, siden mamma kom og jeg ikke fikk gå alene hjem. Vi kranglet og var litt sure på hverandre, men så kom Count on me (Bruno Mars) på radioen. Det er sangen vår, så da satte vi den på full guffe, danset og sang. Da sangen var ferdig var vi kjempegode venner igjen <3

Mamma syklet en tur på butikken og hentet Oliver i samme slengen mens jeg slappet av hjemme så lenge. Da Oliver og mamma kom hjem igjen fikset vi oss litt og kastet oss på bussen. Nå skulle vi finne kostymer til Halloween.

Da vi kom til lekebutikken hadde de nesten ingen kostymer? Kanskje vi var for tidlig ute? Jeg hadde jo allerede egentlig bestemt meg for å være politimann og politiuniformer hadde de! Oliver har ønsket seg politiuniform kjempelenge så da var jo alt i boks (og kortet til mamma skrapa tomt =P).

Se så fine vi ble!
Politimenn er skikkelig gode på å spille Mario. Oliver har blitt skikkelig superflink etter at han fikk på seg uniformen i hvert fall. Mamma sa noe om at han brukte stjernepenger til å se på hintfilmer, men det trodde vi ikke på, det var faktisk Oliver som spilte, helt sant!!

Vi fikk med oss en drage fra lekebutikken også så mens Oliver "spilte" tok jeg og mamma oss en tur på lekeplassen. All vinden som var før i dag hadde visst tatt kvelden så dragen ville ikke fly. Men vi har en plan om å prøve igjen på skolen på lørdag. Da satser vi på litt mer vind og litt større plass.

Vi tok med oss noen mål i basketballkurven før vi ruslet inn til Oliver igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar