torsdag 12. januar 2012

Pølse på termos

Nå er det nesten 14 dager siden det ble 2012 og vi har koset oss masse. Det var faktisk alright å begynne på skolen og i barnehagen igjen, morsomt å møte kompiser og å leke med dem.

Sånn ellers så har vi nok tatt det mest med ro hjemme. I går kom bestemor og bestefar på besøk. Morfar kom også innom for å hente de gamle doene våre, vi har nemlig fått kliss nye, med en bæsjeknapp og en tisseknapp, juhu =P  Bestemor leste for oss da vi la oss, det var koselig =)

Da mamma hentet oss i dag stakk vi bare hjemom for å ta på oss utedresser og skisko, nå var det nemlig litt "skitrening" på planen. Vi ruslet til en sted mamma visste om. De hadde ikke slått på lysene der i kveld, men det gjorde da ingen ting, vi hadde det moro uansett =D Oliver gikk rundt og rundt og var kjempeflink. Jeg falt en gang og ga egentlig opp hele skidummegreia, klarer jeg ikke første gangen så er jeg ferdig...! Men mamma pratet meg rundt og fikk meg opp igjen. Nå var det bare gøy å falle =) Og jeg var jo kjempeflink jeg også, bare jeg ga det en sjanse til =D
Siden vi ikke hadde spist middag så var vi ganske sultne. Det gjorde jo ingen ting for mamma hadde tatt med pølser, de lå oppi termosen!! Og de smakte knallgodt!! =D

Da vi hadde fått litt mat i magen var vi klare for å teste ut akebakken. Det gikk så det susa =D

Etter en stund var alle de 30 tærne vi hadde med blitt skikkelig kalde og vi kunne høre dusjen og badet rope "kom, kom, så skal jeg varme tærne deres!" Vi tuslet hjem og fikk varmen tilbake med dusj og bad før det var kveldsmat og natta =)

1 kommentar:

  1. Dere gjør så mye gøy!:D Gleder meg til Martinius blir så stor at pølser på termos blir stas!:) Fortsett å kos dere søtinger!

    SvarSlett