mandag 2. januar 2012

Skøyter

I dag har vi ryddet bort jula. Det sier i hvert fall mamma selv om det er tingene hun har ryddet bort, ikke selve jula, tøysemamma! Det tok skikkelig lang tid syns jeg... Men endelig ble hun ferdig og vi kunne gå ut en tur i det deilige været. Vi bestemte oss for en tur på skøyter =D sOliver mente at han var best av oss alle sammen, han har jo tross alt stått på skøyter en gang før, tihi!

Men mamma syns at vi var veldig flinke begge to, vi klarte jo å stå bittelitt alene =D Mamma hadde også skøyter på så hun hjalp oss rundt og rundt på skøytebanen. Moro!
Vi hadde ikke så veldig lyst til å gå inn da vi var ferdige på skøyter. SÅ da laget vi en kjempefin snømann i stedet:

Så reiste vi på kirkegården. Vi hadde jo kjøpt en krans og lys til oldemor og det var på tide at hun fikk det nå. Nå lyser lyktene for henne i natt <3

En liten samtale jeg hadde med mamma i kveld:

Meg: Mamma, jeg hikker!
Mamma: Hvorfor har du begynt med det da?
Meg: Jeg vet ikke, den bare kom, det var ikke min skyld!
Mamma: Er du helt sikker på det, da?
Meg: Ja, det er helt sant!
Mamma: Har du bedt den om å stoppe, da?
Meg: Jeg prøvde å hviske det til den, men den ville ikke høre...
=D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar