onsdag 18. mai 2011

17.mai

I dag er det ikke barnehagen, jippi! Vi koset oss og skravlet litt i senga til mamma før vi stod opp. Siden jeg hørte isbilen sent, sent i går kveld og siden mamma var så kul at jeg fikk lov til å løpe ut i bare morgenkåpen for å kjøpe is så hadde vi masse is som fristet i fryseren. Mamma sa at vi måtte spise frokost før det ble noe is, da... Men da vi hadde spist frokost fikk vi lov til å spise så mye is som vi bare ville =D

Vi reiste ikke til byen for å sjekke ut barnetoget i går, men tok det med ro hjemme. Mamma ville jo ikke slite oss helt ut siden vi reiser til dyreparken sammen med pappa i morgen.

Men vi koset oss masse hjemme også. Vi så på barne-tv, lekte masse, hjalp mamma med å bake kake og vi spiste MASSE is!

Et lite bad og så var vi klare for besøk og 17.maifest. Ikke alltid like lett å være superblide, men fine var vi uansett =):
Ommo, bette, Linn, Ketil, tante og spretter kom og feiret 17.mai med oss. Vi koset oss med pølser, pizza, kake, godteri og selvfølgelig mere is. Den smakte veldig godt under senga til Oliver, hehe. Jeg, Oliver og spretter laget vårt eget lille 17.maitog, det var gøyalt!

Etter festen spratt vi en tur innom jobben til mormor. Hun og de hun jobber sammen med skulle få kose seg med resten av kaken vår. De som jobber på 17.mai må jo også få lov til å kose seg litt =)

Så reiste vi til byen sammen med spretter. Vi møtte Elise og Aron og familiene deres og sammen så vi på at Strømsgodset Musikkorps danset og spilte på torget. Det var kjempemoro og jeg måtte rocke litt til den kule musikken jeg også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar