søndag 29. mai 2011

Kosedag

I går hadde vi kosedag, det liker vi kjempegodt! Da putter vi sofaputer i vinduene, drar frem dyner, puter og madrasser og gjør klar en liten bunke med filmer og selvfølgelig lørdagsgodis =D Så ruller vi rundt, ser på film, spiser godteri, lager hytter og bare koser oss.

I går bestilte vi pizza fra jobben til onkel. Da det plinget på døra sto det en mann der med pizza og han hadde med ballonger til oss også, JIPPI!! Det var mer morsomt enn å få pizza på døra =D Det stod navnene våre på ballongene også! Oliver holdt godt fast i sin ballong hele tiden mens han spiste pizzaen sin, tihi =D

Gode og mette la vi oss og snorket hele natten igjennom.

Må jo fortelle noe annet morsomt også, natt til torsdag sov jeg nemlig over i barnehagen! Supergøy! Jeg gruet meg litt i dagene før, men så lagde jeg, mamma og Ida en avtale om at jeg skulle få ha med meg mikropopcorn som jeg og Ida skulle lage og gi til alle kokosnøttene. Da ble det greit allikevel. Vi koset oss med taco, film, popcorn og potetgull. Jeg sovnet på sofaen i barnehagen selv om jeg hadde med meg madrassen min, tihi =)

Oliver ble med mamma på jobben på fredag. Da mamma og Oliver kom for å hente meg ble jeg kjempeglad for å se Oliver igjen. Jeg hadde savnet han kjempemasse! Han fikk en stoooor kos med en gang han kom inn porten <3

1 kommentar:

  1. Deilig med litt kos da :) Og tenk at overnatting i barnehagen gikk så supert. Nesten gang vil jeg være med *hihi*

    SvarSlett