lørdag 23. april 2011

Påskeaften

I dag er det påskeaften. Det har vi gledet oss til hele påsken for da kommer jo påskeharen (ikke pinsegrisen slik som mamma sier...) Påskeharen dukket opp for første gang i dag hos mormor. Mens vi var ute og lekte kom den og la påskeegg i senga vår! Vi bråkte så mye at vi hørte ikke at han var innom en gang, tihi =P Masse deilig snop til oss.

Så reiste vi og hentet mamma. Vi tok oss en tur på butikken og jeg kjøpte påskesmultringer til alle sammen. Da vi kom hjem hadde påskeharen lagt påskeegg bak i bilen til mormor! Helt sant! Jippi!

Vi tittet litt på det nye påskeegget vårt og koset oss med begge to.



Vi tok en tur ut med mamma for å henge opp klær. Da vi kom bak huset så hadde jammen påskeharen lagt enda to påskeegg! HÆ?? Og så midt i blomsterbedet da...  Vi må jo ha vært supersnille som får så mange påskeegg!! Pappa kom også innom med snop og brus så nå har vi godis helt til jul, tihi =)



Vi lekte, leste bok på teppet ute og koset oss før jeg grillet pølser til mamma, meg og Oliver.

Så fikset vi litt mer på rommet mitt. Nå mangler jeg bare noen plakater på veggene og å få malt skrivebordet mitt så er det meste på plass og i orden =)

Det er enda to dager påskeferie igjen før vi skal i barnehagen, to dager til meg lek og moro!

Har hørt noen rykter om at vi kanskje skal på en liten båttur snart også, gjett om jeg gleder meg!! =D

1 kommentar:

  1. Så moro at påskeharen kom med masse egg og godis da. Ser ut som om dere kosa dere skikkelig. :) God påske til Gutta Krutt og mamma Futt!

    SvarSlett