mandag 25. april 2011

I det kreative hjørnet

Mamma dro oss opp av sengene tidligere i dag, det var litt kjedelig altså, men men...
Vi koste oss med litt frokost og siste dag med påkesjokoladekaffe. I morgen er det jo barnehage igjen så da er de late påskemorgenene over for denne gangen.

Jeg og mamma satte i gang et lite prosjekt. Oliver ville ikke være med, han ville heller spille enmannsmonopol. Vi klippet litt og sydde litt. Vi stakk oss litt på nåla, men det gikk bra.
Da vi var ferdige hadde det dukket opp en fin sokkebamse med gulldiamantøyne og en fin rød sløyfe. Den heter Silje fordi jeg er så glad i mamma'n min.

Vi fant enda en sokk. Dette skulle bli en liten hund. Vi limte på øyne, nese og tunge og vipsvoff så var den ferdig =) Nå ligger den til tørk og jeg gleder meg masse til å leke med den.
Jeg og Oliver er veldig glade i hverandre så jeg måtte ta et bilde av oss sammen <3<3<3:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar